SALAM PERKENALAN

by - 3:08 PM

Assallamualaikum wbt dan salam sejahtera semua rakan Blogger yang dikasihi

Bismillahirrohmanirrohim. Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang.

Segala puji bagi Allah. Dengan rasa rendah diri dan penuh kesyukuran Alhamdulillah akhirnya Blog ini tercipta dan dapat direalisasikan dengan baik dan lancar.

Setiap orang mempunyai impian untuk berjaya dalam apa jua bidang yang diminati. Begitu juga dengan impian yang saya inginkan. Walaupun telah melalui beberapa fasa dan merasa kegagalan, tapi tak pernah kenal erti putus asa dan lelah untuk terus berusaha dengan lebih gigih dan bersemangat. Pegang kata-kata ini "Apabila telah cinta, maka cinta itu akan kekal bersemi selamanya".

Terima kasih kepada Fatin yang banyak membantu merealisasikan Blog ini. Terima kasih atas segala tunjuk ajar dan ilmunya. Dan ucapan terima kasih tak terhingga kepada semua saudara mara, sahabat-sahabat, teman-teman yang telah banyak memberikan sokongan yang tak berbelah bahagi dan setia menanti dengan sabar untuk setiap karya saya yang masih belum tercapai. Walaupun masih menanti tapi tetap setia memberikan sokongan dan dorongan. Maaf jika tak mampu nak menyebut semua nama tapi saya amat menghargai segala sokongan kalian semua. Ini kerana kalian semua tetap dekat di hati saya.

Sebagai insan kerdil, saya masih perlu banyak belajar dan memerlukan bantuan semua untuk sama-sama memberikan idea, pendapat, berkongsi pengalaman dan ilmu di dalam Blog ini. Semogadengan adanya Blog ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara kita dan salam perkenalan bagi sahabat dan teman yang baru.

Sampai di sini dahulu salam perkenalan dan langkah permulaan. Semoga di lain masa kita dapat bertemu dan bersama lagi. InshaAllah saya akan berkongsi hasil karya yang terkini selagi Allah pinjamkan sedikit bakat ini.

Sekian, salam kasih sayang semua.

You May Also Like

0 comments