TERIMA KASIH SEMUA

by - 11:00 AM

 
Salam Jumaat yang penuh keberkatan dan rahmat. 

Apa khabar semua sahabat Blogger yang dikasihi. Semoga semua berada dalam keadaan baik-baik dan sihat serta sentiasa dalam rahmat Allah swt hendaknya.

Di Sebalik Tirai Cantik sudah sampai ke penghujungnya. Kepada semua sahabat yang telah membaca dari Bab 1 hingga 11 diucapkan jutaan terima kasih kerana sudi membaca dan menghayati karya saya yang masih serba kekurangan ini. Untuk mengakhiri setiap tanda tanya dalam DSTC saya ingin menghadiahkan 2 bab terakhir sekaligus agar segala persoalan yang bermain-main di fikiran sepnajang membaca DSTC ini akan tersingkap dan terjawab. Sekiranya ada kekurangan sepanjang anda semua menghayati setiap bab, plot , watak dan jalan cerita yang tidak menepati citarasa pembacaan semua, terlebih dahulu saya mohon ampun dan maaf. Kerana saya masih hijau dan baru dalam bidang penulisan dan masih belajar. InshaAllah akan sentiasa berfikiran terbuka dan menambahbaik di masa akan datang. 

Apapun saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih sekali lagi kepada semua di atas kesudian anda membaca dan memberikan sokongan tidak berbelah bahagi dalam setiap karya yang ada di dalam Blog ini terutamanya Di Sebalik Tirai Cantik. Doakan semoga DSTC akan menjadi sebuah nashkah penuh yang terbaik. Jika ada rezekinya. Doa saya di hari mulia dan penuh rahmat dan keberkatan ini. Hari Jumaat penghulu segala hari jika diizinkan Allah. Aamiiin.

You May Also Like

0 comments